TELEFON SERVICIUL CLIENTELĂ:
14404

NOUTĂŢI ŞI EVENIMENTE

Importanța link-urilor interne pentru site-ul web

Publicat: Vineri, 05 ianuarie 2018
Ca deținător al unui site web, dorești să generezi trafic relevant către conținutul de pe site. Optimizarea site-ului pentru o poziționare cât mai înaltă în motoarele de căutare, precum Google, Bing, Yandex, este una dintre multiplele tactici pentru a obține acest lucru.
 
Simpla indexare a unui site web nu îi va oferi automat o poziție favorabilă pe motoarele de căutare. Este necesară crearea unei structuri interne de link-uri pentru site.
 
Ce reprezintă link-urile interne?
 
Link-urile interne conectează pagini de pe același site web. De exemplu, pot fi linkâuri de pe pagina principală către alte pagini de pe site, cum ar fi pagina de produse. Link-urile interne construiesc o structură globală a site-ului prin conectarea conținutului respectiv.
 
Link-urile care conduc în afara site-ul sunt cunoscute sub denumirea de link-uri externe. În timp ce acestea sunt de asemenea utile în clasament, o strategie SEO ar trebui să înceapă cu cele interne.
 
De ce ar trebui să utilizezi link-uri interne?
 
În plus lik-urile interne ajută la:
  • Identificarea conexiunilor dintre conținutul site-ului
  • Răspândirea valorii link-ului către diferite pagini de pe un site 
  • Creșterea clasamentului în motoarele de căutare
  • Conduce utilizatorii în intermediul site-ului către conținutul de care au nevoie
 
Stabilirea conexiunilor dintre conținutul site-ului
 
Atunci când motoarele de căutare precum Google accesează cu crawlere site-ul web, revizuiesc link-urile site-ului începând cu pagina principală. Link-urile interne sunt utilizate pentru a arăta relațiile dintre anumite subiecte și conținutul de pe site. Aceste linkuri ajută atât motorul de căutări să identifice fluxul pe site, cât și conexiunile dintre conținut. Google, la rândul său, utilizează aceste conexiuni pentru a determina contextul website-ului și pentru a-l clasifica corespunzător.
 
Distribuirea valorii link-ului către diferite pagini de pe un site 
 
În optimizarea pentru motoarele de căutare se utilizează termenul "link juice". Această expresie se referă la valoarea atribuită de motoarele de căutare link-urilor pe întregul site web. Pagina principală are cea mai mare valoare. Această valoare scade în funcție de legăturile interne ale site-ului. Prin urmare, conținutul cu puține link-uri sau fără ele este văzut de motoarele de căutare ca fiind mai puțin valoros.
 
Google determină ce valoarea să atribuie unui link prin legăturile dintre conținut. Pe măsură ce continui să conectezi conținutul la alte pagini, postări, categorii și conținut, valoarea link-urilor se răspândește pe întregul site web. În acest sens, conținutul cu multiple linkuri (atât interne cât și externe) are o șansă sporită de a fi clasat mai bine.
 
Îmbunătățește șansele de clasare pe motoarele de căutare
 
Când stabilești relațiile dintre conținut și distribuția valorii link-urilor interne, site-ul va avea mai mult succes în căutările pe web. În timp ce link-urile interne reprezintă doar un aspect al clasării în motoarele de căutare, fără construirea acestei structuri, robotii Google nu vor înțelege cum să indexeze și să clasifice site-ul în mod corespunzător.
 
Ghidează experiența utilizatorilor
 
Link-urile interne ghidează un utilizator pe site într-o manieră logică. În plus, link-urile interne ajută utilizatorii să înțeleagă relațiile dintre conținut și pagini.
De fapt, atunci când lucrezi asupra structurii interne a link-urilor, gândește-te mai întâi de toate la utilizator.
 
Ele oferă și utilizatorilor posibilitatea de a naviga pe site-ul cu ușurință. Utilizatorii sunt cei care vor interacționa cu site-ul și conținutul acestuia.
 
Sfaturi pentru o conexiune corectă a link-urilor interne pe site-ul web
 
Utilizează legături logice și relevante
 
Deși poate fi tentant să se faci legătura cu fiecare pagină care conține un cuvânt cheie, însă acesta nu este cel mai bun mod de acțiune. Utilizează link-uri care se referă la conținutul și subiectul respectiv. Include link-uri interne care vor educa sau informa utilizatorul.
 
Include link-uri în text 
 
Link-urile interne trebuie incluse în cuvinte cheie sau fraze. Acesta este cunoscut sub numele de text ancoră. Textul ancoră trebuie utilizat în mod natural.
 
Astăzi algoritmii motoarelor de căutare au început sa ia în considerare și factori umani. Nu include un cuvânt cheie sau o frază într-o propoziție numai în scopuri SEO.
 
Nu te aventura în utilizarea prea multor link-uri
 
Umplerea site-ului cu cuvinte cheie nu este o practică cu efecte pe termen lung, așa cum este umplutura conținutului cu link-ul. Utilizează link-urile numai atunci când este necesar și relevant în cadrul conținutului.
 
Umplerea conținutului cu link-uri interne este văzută ca spam și poate chiar deruta cititorii. O postare cu mai multe linkuri care conduc la același conținut poate deveni frustrantă. Alege strategic opțiunile de conexiune internă.
 
Conectează conținut diferit, nu doar cel de pe pagina principală
 
Deoarece pagina principală este cea mai vizitată, include link-uri către alte conținut de pe site. Link-urile directe la postările de pe blog, la pagina cu întrebări frecvente și la alte pagini de pe site sunt foarte utile.
 
Deși această acțiune ajută la răspândirea valorii link-ului pe site, ajută și utilizatorii. Dacă direcționezi utilizatorul înapoi la pagina de pornire, acesta va fi derutat. În schimb, îl poți ghida către un conținut care informează și îl ajută în luarea unei decizii corecte.
 
Link-uri interne sunt indispensabile pentru site-urile web
 
Legăturile interne sunt esențiale pentru succesul site-ului. Ele ajută la clasarea în motoarele de căutare și lucrează pentru a ghida utilizatorii prin website. 





În atenția clienților! MoldData

Publicat: Vineri, 24 august 2018
În atenția clienților! MoldData anunță că în zilele de 28-30 august 2018, declarate libere, va asigura funcționalitatea serviciilor clienți și suport tehnic . Toate solicitările clienților vor fi recepționate la numărul de telefon 14 404, precum și la sediul Întreprinderii.

Hosting PREMIUM - un nou serviciu de la MoldData

Publicat: Marţi, 14 august 2018
ÎS MoldData a elaborat un nou serviciu pentru clienții săi – gazduire web de tip Premium.

DNS manager pentru domeniile .md

Publicat: Miercuri, 08 august 2018
MoldData simplifică procedurile de administrare a domeniilor .md. Acum, clienții își pot gestiona mai ușor numele de domenii pe care le dețin.

Premierul Pavel Filip a vizitat Școala de vară IT

Publicat: Joi, 19 iulie 2018
Prim-ministrul Pavel Filip, însoțit de ministrul Economiei și Infrastructurii, Chiril Gaburici, a vizitat joi, 19 iulie, Școala de vară IT și cultură coreeană. În cadrul proiectului, participă peste 100 de adolescenți, elevi din capitală și suburbii.

Au intrat în vigoare noile tarife de la MoldData

Publicat: Luni, 18 iunie 2018
De astăzi, clienții MoldData pot procura spațiu dublu de stocare la pachetele de web Hosting la același preț ca pană acum.

Oferta verii! MoldData a pregătit prețuri mai mici pentru clienții săi

Publicat: Joi, 14 iunie 2018
Întreprinderea de Stat ”MoldData” a aprobat un nou plan tarifar prin care oferă prețuri avantajoase la o gamă întreagă de servicii.

Rezultate 1 - 6 din 366

PAGINA SUS
© 1993 - 2018. Toate drepturile rezervate.
Întreprinderea de stat MoldData
Termeni şi condiţii | Politica de confidenţialitate a datelor | Politica de utilizare cookie